Toon alles in de buurt

Door Anne Slagman-Heiligers
Tuinvogelconsulent

Anne Slagman-Heiligers

Mijn grote passie is het fotograferen van vogels en het liefst zo dicht mogelijk bij huis. In onze vogelvriendelijke tuin komen inmiddels meer dan 20 verschillende soorten regelmatig langs. Zou je ook (meer) vogels in je tuin willen hebben, dan kom ik graag vrijblijvend langs om de situatie te bekijken en met je te bespreken wat je wensen zijn en wat er mogelijk is. Door vaak maar simpele aanpassingen qua beplanting, voeder- en nestkastadviezen kun je je eigen tuin veel aantrekkelijker maken zodat er ook bij jou een tuin ontstaat waar vogels het hele jaar door graag komen.

Tuinvogelconsulenten geven persoonlijk advies op maat over vogelvriendelijke tuin-, balkon- en schoolpleininrichting. De Tuinvogelconsulenten komen bij u langs om de mogelijkheden te bespreken voor een vogel- en natuurvriendelijke tuin. En schrijven op basis daarvan een advies op maat met praktische tips afgestemd op wensen en mogelijkheden. De kosten voor het opstellen van het rapport bedragen 25 euro voor particulieren (leden Vogelbescherming) en 40 euro voor niet-leden van Vogelbescherming en scholen.

Boornbergum en omstreken

Anne Slagman-Heiligers:

Een dag geen vogel gezien, is een dag niet geleefd. Ik word er zo blij van!

Aanvraag tuinadvies

Kosten voor een tuinadvies zijn € 25,- voor leden en € 40,- voor niet leden.
Kijk hier hoe Vogelbescherming omgaat met uw persoonlijke gegevens.