Met uw aankoop helpt u de vogels

Niet alleen via vrijwilligerswerk of via donaties aan Vogelbescherming kunt u meehelpen om vogels te beschermen, dat kan ook via uw aankopen.

Webshop en winkel Vogelbescherming

Vogelbescherming heeft een uitgebreid en kwalitatief hoogstaand assortiment in winkel en webshop. Van nestkasten, voedertafels en vogelvoer tot vogelboeken, verrekijkers of telescopen en leuke weggeefcadeaus.

In onze winkel in Zeist wordt u deskundig geholpen. Onze vrijwilligers kunnen er adviseren over het beste vogelvoer, de meest geschikte nestkasten of de meest passende verrekijker en telescoop. Door bij Vogelbescherming te kopen, draagt u rechtstreeks bij aan onze beschermingsacties voor vogels.

Kaas en melk en meer…

Als boeren wat meer verdienen aan zuivel, ontstaat ruimte om de natuur een prominentere plek te geven in het landelijk gebied. Zo voorkomen we het uitsterven van weidevogels.

Na jarenlang ijveren via de campagne Red de Rijke Weide kwam in 2016 melk in de supermarkt waarmee u de weidevogels helpt: Weide Weelde. Gevolgd door biologische melk van Weerribben Zuivel en Ût Giethoorn  en de biologisch-dynamische zuivel van Zuiver Zuivel

Ook is er overheerlijke kaas van 'rijke weides' te koop. Kijk op Red de Rijke Weide voor meer informatie en verkooppunten.

Samen met de boeren, bedrijven en bewoners helpt Vogelbescherming om de Terschellinger polder nog meer geschikt te maken voor weidevogels. Dat gebeurt met steun van de leden en de Nationale Postcode Loterij. Dat is niet alleen te zien, maar ook te proeven! De overheerlijke zuivelproducten uit de polder zijn geproduceerd met respect voor natuur en vogels. Smakelijk!

Een complete lijst met weidevogelvriendelijke producten vindt u hier.

Winkelnieuws

Blijf op de hoogte van het winkelnieuws! Dan leest u over de leukste en mooiste dingen uit de winkel van Vogelbescherming. Zoals nieuwe producten, activiteiten, tips en mooie ervaringen van ons en/of onze bezoekers. Of een spetterende aanbieding!

Volg het winkelteam

Elke meter telt!

Samen gaan we ervoor zorgen dat weidevogels niet uit het Nederlandse landschap verdwijnen. Elke meter telt om onze weidevogels te redden! Help ons zoveel mogelijk meters om te vormen van eentonige weilanden naar bloemrijke weides.

Red 10 m2 Rijke Weide voor €5,-