Winkeloverzicht / Jose van Doorn

Met uw aankoop helpt u de vogels

Niet alleen via vrijwilligerswerk of via donaties aan Vogelbescherming kunt u meehelpen om vogels te beschermen, dat kan ook via uw aankopen.

Webshop en winkel Vogelbescherming

Vogelbescherming heeft een uitgebreid en kwalitatief hoogstaand assortiment in winkel en webshop. Van nestkasten, voedertafels en vogelvoer tot vogelboeken, verrekijkers of telescopen en leuke cadeaus.

In onze winkel in Zeist wordt u deskundig geholpen. Onze vrijwilligers kunnen u adviseren over het beste vogelvoer, de meest geschikte nestkasten of de meest passende verrekijker en telescoop. Als u bij Vogelbescherming koopt, draagt u rechtstreeks bij aan onze beschermingsacties voor vogels.

Kaas en melk en meer…

Als boeren wat meer verdienen aan zuivel, ontstaat ruimte om de natuur een prominentere plek te geven in het landelijk gebied. Door aankoop van deze producten helpt u het uitsterven van boerenlandvogels voorkomen.

Na jarenlang ijveren door Vogelbescherming kwam de Red de Rijke Weidekaas op de markt. Ook kwam er melk in de supermarkt waarmee u de weidevogels helpt: Weide Weelde, biologische melk van Weerribben Zuivel en Ût Giethoorn  en biologisch-dynamische zuivel van Zuiver Zuivel

Vogelbescherming is ook nauw betrokken geweest bij de oprichting van De Boeren van Amstel.

Inmiddels is er een heel assortiment van vogelvriendelijke en overheerlijke producten

Winkelnieuws

Blijf op de hoogte van het winkelnieuws! Dan leest u over de leukste en mooiste dingen uit de winkel van Vogelbescherming. Zoals nieuwe producten, activiteiten, tips en mooie ervaringen van ons en/of onze bezoekers. Of een spetterende aanbieding!

Volg het winkelteam

Elke meter telt!

Vogelbescherming wil de natuur terugbrengen in het boerenland. Met meer bloemrijke weides en akkerranden waar boerenlandvogels zich thuis voelen. Samen met u geven we hen weer een plek in ons landschap. Elke vierkante meter telt! Helpt u mee?

Red 10 m2 Rijke Weide voor €5,-