Onze winkel, als u van vogels en natuur houdt

Openingstijden | 030-693 77 00 (service) of 030-693 77 99 (kantoor) | Boulevard 12, 3707 BM in Zeist

Houdt u van vogels en natuur? In onze sfeervolle winkel vindt u alles voor en over vogels: een ruime collectie verrekijkers, telescopen, de leukste cadeautjes en beste vogelboeken. En laat u vooral inspireren door de vele voederproducten en nestkastjes waarmee u van uw tuin een vogelparadijs maakt. Geniet van onze bloemrijke vogeltuin vanaf het ruime en overdekte kijker terras. Maak hier een virtuele tour door onze winkel.

Openingstijden winkel

Open: dinsdag t/m vrijdag van 10.00 - 17.00 uur. Zaterdag van 10.00 - 16.00 uur.
Zondag en maandag is de winkel gesloten.

Tijdelijk minder goed bereikbaar

In verband met werkzaamheden door de gemeente Zeist is onze winkel en kantoor minder goed bereikbaar tussen 16 oktober en 22 december.

Kijk hier voor meer informatie.

Kom voor een persoonlijk advies naar Zeist

Ons deskundige team helpt u graag op weg. Of het nu gaat om technische hulp bij optiek, inspiratie voor een vogelreis of een goed advies voor meer vogels in uw tuin. Onze passie voor vogels delen we graag in alle rust met u.

• met uw aankoop helpt u bedreigde vogels
  • deskundig advies van ervaren vogelliefhebbers
  • kies uit de beste verrekijkers en telescopen
  • service en onderhoud van uw verrekijker
  • als lid geniet u aantrekkelijke kortingen

Bekijk hier de speciale verrekijkerlijn van Vogelbescherming

Video blogs van Camilla

Bioloog, vogelaar en ambassadeur van Vogelbescherming Camilla Dreef gaat op bezoek in de winkel van Vogelbescherming in Zeist. Ze vertelt waarom deze winkel zo bijzonder is voor iedereen die vogels en natuur leuk vindt. Vooral als je een nieuwe verrekijker zoekt is deze winkel the place to be.

Naar de video's

Laad uw elektrische auto bij ons op

Bij Vogelbescherming Nederland kunt u uw elektrische auto opladen. Aan de voorzijde van ons kantoor zijn twee oplaadpunten aanwezig. Het tarief bedraagt € 0,24 ex BTW per KwH. Het maximale laadvermogen is 22kW.

Winkelnieuws

Blijf op de hoogte van het winkelnieuws! Dan leest u over de leukste en mooiste dingen uit de winkel van Vogelbescherming. Zoals nieuwe producten, activiteiten, tips en mooie ervaringen van ons en/of onze bezoekers. Of een spetterende aanbieding!

Volg het winkelteam

Aanbiedingen in winkel en webshop

Kom voor de laatste aanbiedingen naar onze winkel in Zeist. Onze deskundige medewerkers staan voor u klaar. Of neem een kijkje in de webshop voor de laatste aanbiedingen. Leden krijgen veel extra voordeel.

Aanbiedingen in de webshop

Wat kunt u vinden in onze winkel?

• verrekijkers en telescopen