Onze winkel, als u van vogels en natuur houdt

Openingstijden | 030-693 77 00 (service) of 030-693 77 99 (kantoor) | Boulevard 12, 3707 BM in Zeist

In onze vernieuwde winkel in Zeist is nu nog meer ruimte, een vernieuwd assortiment en een prachtige serre om alle telescopen en statieven te kunnen uitproberen. Er is voor elke vogel- en natuurliefhebber wel iets te vinden. Naast verrekijkers en telescopen vindt u er de leukste cadeautjes en de beste vogelboeken. En laat u vooral inspireren door de vele voederproducten en nestkastjes, waarmee u van uw tuin een vogelparadijs maakt. Onze kundige en enthousiaste vrijwilligers staan natuurlijk voor u klaar, net als een kopje koffie of thee. Wanneer komt u een kijkje nemen?

Openingstijden winkel

Open: dinsdag t/m vrijdag van 10.00 - 17.00 uur. Zaterdag van 10.00 - 16.00 uur.
Zondag en maandag is de winkel gesloten.

Bereikbaarheid

Winkel en kantoor van Vogelbescherming zijn soms minder goed bereikbaar vanwege werkzaamheden door de gemeente Zeist. Kijk hier voor actuele informatie van de gemeente

Het treinstation Driebergen/Zeist is van 11 t/m 26 augustus gesloten. Kijk hier voor actuele informatie over het station

Kom voor een persoonlijk advies naar Zeist

Ons deskundige team helpt u graag op weg. Of het nu gaat om technische hulp bij optiek, inspiratie voor een vogelreis of een goed advies voor meer vogels in uw tuin. Onze passie voor vogels delen we graag in alle rust met u.

Onze vernieuwde winkel
  • met uw aankoop helpt u bedreigde vogels
  • deskundig advies van ervaren vogelliefhebbers
  • kies uit de beste verrekijkers en telescopen
  • service en onderhoud van uw verrekijker
  • als lid geniet u aantrekkelijke kortingen

Bekijk hier de speciale verrekijkerlijn van Vogelbescherming

Winkelnieuws

Blijf op de hoogte van het winkelnieuws! Dan leest u over de leukste en mooiste dingen uit de winkel van Vogelbescherming. Zoals nieuwe producten, activiteiten, tips en mooie ervaringen van ons en/of onze bezoekers. Of een spetterende aanbieding!

Volg het winkelteam

Aanbiedingen in winkel en webshop

Kom voor de laatste aanbiedingen naar onze winkel in Zeist. Onze deskundige medewerkers staan voor u klaar. Of neem een kijkje in de webshop voor de laatste aanbiedingen. Leden krijgen veel extra voordeel.

Aanbiedingen in de webshop

Wat kunt u vinden in onze winkel?

• verrekijkers en telescopen