Ledenservice

Via hun lidmaatschap helpen de leden van Vogelbescherming mee om vogels en hun leefgebieden te beschermen. En met effect. Dankzij deze hulp kan Vogelbescherming beschermingsprojecten uitvoeren waarmee resultaten voor vogels worden geboekt, zoals voor ooievaars, lepelaars en sterns. Leden krijgen vijf keer per jaar het mooiste vogeltijdschrift van Nederland gratis thuis gestuurd.

Voordelen lidmaatschap Vogelbescherming

• U helpt mee om vogels en hun leefgebied te beschermen, in Nederland en internationaal.
  • U ontvangt gratis 5x per jaar het mooiste vogeltijdschrift van Nederland: Vogels. Geniet van de mooie vogelfoto’s, doe inspiratie op voor wandelingen en reizen en lees over het beschermen van vogels en Vogelbescherming.
  • Kortingen op producten zoals verrekijkers, vogelvoer en nestkasten in onze winkel in Zeist en in de webshop.
  • Korting op een persoonlijk advies op maat over uw tuin door een Tuinvogelconsulent bij u in de buurt.

Wat kost het lidmaatschap van Vogelbescherming?

Zonder de steun van onze leden is het werk van Vogelbescherming niet mogelijk. U bent al lid van Vogelbescherming vanaf € 27,00 per jaar.

Daarnaast bieden wij de volgende lidmaatschappen

• Juniorlidmaatschap
    Voor € 17,50 per jaar zijn uw (klein)kinderen juniorlid van Vogelbescherming. Juniorleden ontvangen 5x per jaar het jeugdtijdschrift Vogels Junior, over beesten, buiten en beschermen.
  • Lid voor het leven
    U betaalt eenmalig € 550,00 (of € 330,00 voor 60+) en bent de rest van uw leven lid en ontvangt ons magazine Vogels.
  • Lidmaatschap buitenland
    Ook als u niet in Nederland woont kunt u lid worden. Dit kan vanaf € 42,00 per jaar. U regelt dit telefonisch met ons Servicecentrum 030-693 77 00.
  • Cadeaulidmaatschap (alleen in Nederland)
    Verras familie of vrienden met een origineel cadeau.

U regelt deze lidmaatschappen telefonisch met ons Servicecentrum 030 - 69 37 700.

Servicecentrum Vogelbescherming

Heeft u vragen over vogels, uw lidmaatschap of de vereniging? Stel ze aan ons Servicecentrum.

Verhuizen?

Gaat u verhuizen? Geef hier uw gegevens door.

Via het magazine Vogels houden wij u op de hoogte over de vereniging. Wilt u vaker worden geïnformeerd volg ons dan via:

Beschermingsreizen

U kunt met Vogelbescherming op vogelreis. Samen met verschillende duurzame reisorganisaties organiseren we buitenlandse reizen naar mooie vogelkijkgebieden. Een deel van de reissom komt ten goede aan de bescherming van vogels.

Kijk bij onze activiteiten