Toon alles in de buurt

Door Lex La Crois
Tuinvogelconsulent

Lex La Crois

Ik ervaar elke ontmoeting met welke vogel dan ook als een cadeau. Sommige tuinen kunnen voor vogels minder interessant zijn. Ik help graag om daar verandering in te brengen

Tuinvogelconsulenten geven persoonlijk advies op maat over vogelvriendelijke tuin-, balkon- en schoolpleininrichting. De Tuinvogelconsulenten komen bij u langs om de mogelijkheden te bespreken voor een vogel- en natuurvriendelijke tuin. En schrijven op basis daarvan een advies op maat met praktische tips afgestemd op wensen en mogelijkheden. De kosten voor het opstellen van het rapport bedragen 25 euro voor particulieren (leden Vogelbescherming) en 40 euro voor niet-leden van Vogelbescherming en scholen.

Haarlem, Haarlemmermeer, Amstelveen, Aalsmeer

Lex La Crois:

"Als leraar Biologie verbaas ik mij continu over de natuur om ons heen, en de vogels in het bijzonder. Nog steeds geniet ik elk jaar weer van de mezen, mussen die in mijn nestkasten broeden. Een webcam daarin levert ook elk jaar weer boeiende beelden op."

Aanvraag tuinadvies

Kosten voor een tuinadvies zijn € 25,- voor leden en € 40,- voor niet leden.
Vogelbescherming kan uw gegevens gebruiken om u te informeren over haar projecten en producten. Als u daar bezwaar tegen hebt, kunt u dat aangeven via info@vogelbescherming.nl.