Icarusblauwtje / Jouke Altenburg Toon alles in de buurt
Icarusblauwtje / Jouke Altenburg Josine Bakker

Door Josine Bakker
Tuinvogelconsulent

Josine Bakker

Gun uw tuin het vrolijke gekwetter van vogels. Vogels zijn top: ik gun uw tuin, balkon, stadstuintje of landgoed het vrolijke gedoe van vogels. Ook in een zo versteende stad als Leiden zijn op elk plekje wel vogels te lokken: merels zijn blij met uw klimhortensia, mussen met uw klimop, mezen, vinken, heggenmusjes dol op struiken en rommelhoekjes en -wie weet- misschien krijgt u bezoek van een vuurgoudhaantje als kers op de taart. Of het nest van een winterkoninkje in de schuur? De bonte specht of gaai op bezoek? Samen met Vogelbescherming tovert u uw tuin voor vogels en andere diersoorten zoals egels, insecten, enz. om tot hotel, restaurant, loungeplek, kraamkamer, kortom tot een paradijsje, waar het voor u alleen maar genieten is. En ik, ik kom u graag advies geven. De lente is in aantocht: bel gauw voor een afspraak.

Tuinvogelconsulenten geven persoonlijk advies op maat over vogelvriendelijke tuin-, balkon- en schoolpleininrichting. De Tuinvogelconsulenten komen bij je langs om de mogelijkheden te bespreken voor een vogel- en natuurvriendelijke tuin. En schrijven op basis daarvan een advies op maat met praktische tips afgestemd op wensen en mogelijkheden. De kosten voor het opstellen van het rapport bedragen 30 euro voor particulieren (leden Vogelbescherming) en 47,50 euro voor niet-leden van Vogelbescherming en scholen.

Leiden

Josine Bakker:

Mijn tuin wordt pas een tuin als er vogels zijn.

Aanvraag tuinadvies

Titel

Ben je lid? Dan ontvang je korting!

Kosten voor een tuinadvies zijn € 30,- voor leden en 47,50 voor niet leden.
Privacy Waarborg
Kijk hier hoe Vogelbescherming omgaat met je persoonlijke gegevens.