Steenuil / Nature in Stock - Eric Medard Alle berichten

Blijf bij! en ontvang uw eigen video

Geplaatst op 8 mei 2018

Beleef de Lente heeft elk jaar veel te bieden aan de vogelliefhebber. Van lief gekroel tot ogenschijnlijk wrede beslissingen. Via de digitale Beleef de Lente-nieuwsbrief die wekelijks verschijnt, kunt u het allemaal gemakkelijk bijhouden.

Bij Beleef de Lente blijf je je verbazen: de natuur heeft veel bijzonders in de aanbieding. Soms stemt dat vrolijk of krijgt ontroering de overhand, zelfs geharde biologen schijnen voor bijvoorbeeld de steenuilen door de knieën te gaan. Soms wil je misschien liever even de blik afwenden, hoe fascinerend het schouwspel ook is. Eén ding is zeker: elk jaar zijn er weer vele hoogtepunten.

Al die nestkasten met meerdere webcams die 24 uur per dag te bekijken zijn: hoe houdt een mens het allemaal bij? Dat kan op verschillende manieren. Bijvoorbeeld zelf langs de laatste clips struinen die de vrijwilligers van Beleef de Lente onvermoeibaar maken.

Verreweg het gemakkelijkst is het om wekelijks in de e-mailbox de hoogtepunten te ontvangen. We hebben ze dan voor u op een rij gezet. Als u zich nu inschrijft, ontvangt u bovendien een persoonlijke video die vertelt op welke Beleef de Lente-vogel u lijkt! 8 vogels, 8 talenten. Welke vogel bent u?

Ja, ik wil de wekelijkse Beleef de Lente e-mailnieuwsbrief ontvangen