Toon alles in de buurt

Door Dieuwke vd Honing en Harry vd Velde
Tuinvogelconsulent

Dieuwke vd Honing en Harry vd Velde

Help vogels de winter door en u wordt beloond en kunt genieten van hun mooie vormen en kleuren en in het voorjaar van hun prachtige zang. Als u in Leeuwarden woont, kunt u met ons advies uw tuin omtoveren van een saaie open tuin waar voor vogels niet veel te beleven valt naar een kleurrijke meer gesloten tuin met veel variatie van laag naar hoog en van nat naar droog. Vogels vliegen er af en aan om voedsel en water te halen. En als u voor de winter niet te veel opruimt, vinden vogels er ook nestmateriaal en voelen zij zich veilig tussen uw planten en struiken. Door het plaatsen van nestkasten en het aanbrengen van de juiste klimplanten vinden ze er ook nestgelegenheid. Nooit gedacht dat er in je stadstuin opeens zoveel vogels komen kijken? Maak daarom gebruik van ons vogelvriendelijk tuinadvies en geniet meer van uw tuin.

Tuinvogelconsulenten geven persoonlijk advies op maat over vogelvriendelijke tuin-, balkon- en schoolpleininrichting. De Tuinvogelconsulenten komen bij u langs om de mogelijkheden te bespreken voor een vogel- en natuurvriendelijke tuin. En schrijven op basis daarvan een advies op maat met praktische tips afgestemd op wensen en mogelijkheden. De kosten voor het opstellen van het rapport bedragen 25 euro voor particulieren (leden Vogelbescherming) en 40 euro voor niet-leden van Vogelbescherming en scholen.

Leeuwarden

Dieuwke vd Honing en Harry vd Velde:

In harmonie leven met planten, dieren en mensen geeft mij het volmaakte geluksgevoel.

Aanvraag tuinadvies

Kosten voor een tuinadvies zijn € 25,- voor leden en € 40,- voor niet leden.
Vogelbescherming kan uw gegevens gebruiken om u te informeren over haar projecten en producten. Als u daar bezwaar tegen hebt, kunt u dat aangeven via info@vogelbescherming.nl.