Toon alles in de buurt

Tuin / Liesbeth van Weert

Door Liesbeth van Weert
Tuinvogelconsulent

Liesbeth van Weert

Een tuin als groene oase waar altijd wat te beleven is. Een vogelvriendelijke tuin is automatisch een levende tuin met ruimte voor vrolijke planten, vlinders, kikkers en egels. Graag help ik u om dit te realiseren.

Tuinvogelconsulenten geven persoonlijk advies op maat over vogelvriendelijke tuin-, balkon- en schoolpleininrichting. De Tuinvogelconsulenten komen bij u langs om de mogelijkheden te bespreken voor een vogel- en natuurvriendelijke tuin. En schrijven op basis daarvan een advies op maat met praktische tips afgestemd op wensen en mogelijkheden. De kosten voor het opstellen van het rapport bedragen 25 euro voor particulieren (leden Vogelbescherming) en 40 euro voor niet-leden van Vogelbescherming en scholen.

Midden-Brabant: driehoek Den Bosch - Tilburg -Breda

Liesbeth van Weert:

"Met vogels in de tuin is er altijd wat te genieten zoals een privé-fluitconcert. Daar draag ik graag mijn steentje aan bij."

Vraag advies aan

Ik ben tijdelijk niet beschikbaar. U kunt een andere tuinvogelconsulent uit uw omgeving benaderen, of contact opnemen met het Servicecentrum van Vogelbescherming Nederland.

Heeft u een vraag over nestkasten of iets anders buiten het aanvragen van een tuinadvies? Stel dan uw vraag hier.