Wilg / Hans Peeters Toon alles in de buurt
Wilg / Hans Peeters Leo Quist

Door Leo Quist
Tuinvogelconsulent

Leo Quist

Het plezier wat vogels mij geven, wil ik graag delen met anderen. Het bewustmaken van de aanwezigheid van vogels kan heel goed door te adviseren bij de inrichting van de tuin . Hierdoor worden stenen achter- en voortuinen voorkomen wat niet alleen ten goede komt aan vogels, maar ook aan insecten, vlinders en andere dieren die in de tuin beschutting, voedsel en water vinden.

Tuinvogelconsulenten geven persoonlijk advies op maat over vogelvriendelijke tuin-, balkon- en schoolpleininrichting. De Tuinvogelconsulenten komen bij je langs om de mogelijkheden te bespreken voor een vogel- en natuurvriendelijke tuin. En schrijven op basis daarvan een advies op maat met praktische tips afgestemd op wensen en mogelijkheden. De kosten voor het opstellen van het rapport bedragen 30 euro voor particulieren (leden Vogelbescherming) en 47,50 euro voor niet-leden van Vogelbescherming en scholen.

Oosterschelderegio (Tholen, Schouwen-Duiveland, Goes)

Leo Quist:

Of ik nu loop, wandel, fiets of met de auto rijd, vogels trekken altijd mijn aandacht. Dit kan door hun zang, gedrag of gewoon aanwezigheid. Het verveelt nooit en brengt altijd een glimlach op mijn gezicht.

Aanvraag tuinadvies

Titel

Ben je lid? Dan ontvang je korting!

Kosten voor een tuinadvies zijn € 30,- voor leden en 47,50 voor niet leden.
Privacy Waarborg
Kijk hier hoe Vogelbescherming omgaat met je persoonlijke gegevens.