Meidoorn / Hans Peeters Toon alles in de buurt
Meidoorn / Hans Peeters

Door Ieke de Leeuw
Tuinvogelconsulent

Ieke de Leeuw

Het verrast mij elke keer weer als ik zie welke vogels mijn tuin bezoeken als ik even naar buiten kijk. Met kleine ingrepen heb ik mijn tuin aantrekkelijk gemaakt voor vogels en daar geniet ik dagelijks van. Ik wil je graag helpen met het maken van een plan voor een natuurrijke tuin, die aantrekkelijk is voor vogels, vlinders, kikkers en insecten. Een levendige aanblik als je even naar buiten kijkt!

Tuinvogelconsulenten geven persoonlijk advies op maat over vogelvriendelijke tuin-, balkon- en schoolpleininrichting. De Tuinvogelconsulenten komen bij je langs om de mogelijkheden te bespreken voor een vogel- en natuurvriendelijke tuin. En schrijven op basis daarvan een advies op maat met praktische tips afgestemd op wensen en mogelijkheden. De kosten voor het opstellen van het rapport bedragen 30 euro voor particulieren (leden Vogelbescherming) en 47,50 euro voor niet-leden van Vogelbescherming en scholen.

Delft

Ieke de Leeuw:

Ik vind het leuk om de vogels van dichtbij te bekijken en de mooie tekening en kleur goed te zien. De verrekijker staat dan ook altijd klaar. De huiskamer is mijn beste vogelhut!

Aanvraag tuinadvies

Titel

Ben je lid? Dan ontvang je korting!

Kosten voor een tuinadvies zijn € 30,- voor leden en 47,50 voor niet leden.
Privacy Waarborg
Kijk hier hoe Vogelbescherming omgaat met je persoonlijke gegevens.