Zwarte toorts / Hans Peeters Toon alles in de buurt
Zwarte toorts / Hans Peeters Geri Achterberg

Door Geri Achterberg
Tuinvogelconsulent

Geri Achterberg

Iedereen verdient een groene tuin met veel vogels. Graag help ik daarbij met advies over de inrichting van je tuin met de juiste planten, struiken en bomen om hem aantrekkelijk te maken voor veel verschillende vogels. Hoe fijn is het daarna, om vanuit je huis uit te kijken op je nieuw ingerichte tuin, met volop drukte van vogels, die nu kunnen eten, badderen en nestelen in je tuin.

Tuinvogelconsulenten geven persoonlijk advies op maat over vogelvriendelijke tuin-, balkon- en schoolpleininrichting. De Tuinvogelconsulenten komen bij je langs om de mogelijkheden te bespreken voor een vogel- en natuurvriendelijke tuin. En schrijven op basis daarvan een advies op maat met praktische tips afgestemd op wensen en mogelijkheden. De kosten voor het opstellen van het rapport bedragen 30 euro voor particulieren (leden Vogelbescherming) en 47,50 euro voor niet-leden van Vogelbescherming en scholen.

Ik gun iedereen veel vogels in de tuin en wil u daarbij graag adviseren. Een nestje winterkoninkjes doet je toch smelten?Ik heb in mijn eigen tuin gemerkt, dat al bij enkele vogelvriendelijke aanpassingen meer vogels mijn tuin bezoeken om te nestelen, te eten en te schuilen.

Omgeving Gorinchem

Geri Achterberg:

Ik gun iedereen veel vogels in de tuin en wil u daarbij graag adviseren.

Aanvraag tuinadvies

Titel

Ben je lid? Dan ontvang je korting!

Kosten voor een tuinadvies zijn € 30,- voor leden en 47,50 voor niet leden.
Privacy Waarborg
Kijk hier hoe Vogelbescherming omgaat met je persoonlijke gegevens.