Ken en Geniet
10.06.26 Als voorzitter van een natuurvereniging met bovenstaande naam trekken we er regelmati..
Door
Anjo Schouten
Anjo Schouten | vrijdag 10 april 2026 | Vind ik leuk | Bewaar deze blog | 114x | 2767x
Heel veel anders lijkt ie me niet. Er is ook een bankje (opstapje), er is veel mooi groen en twee prachtige uitloop/speel takken. Daar past best een rijtje kuikens op.
Leg ik de lat nu te hoog? Drie kuikens is mooi.
Geweldig dat er muis als ontbijt komt, het is wachten op de kevers.
Een korhoender als prooi, dat lijkt me stug.
Ha, ha, klinkt ernstig. Er zullen weer vragen komen over inzoomen of uitzoomen. Dat is nu te verstorend voor de uiltjes. De vraag zal heus voorbij komen, verwijs de vraagstellers maar naar de weblogs. We gaan gewoon lekker genieten van alles wat nog komt. Er komt dit weekend vast nog een ei.
10.06.26 Als voorzitter van een natuurvereniging met bovenstaande naam trekken we er regelmati..
10.06.26 Wil je bij blijven met de ontwikkelingen in de lepelaarkolonie in Nieuw Land, dan kan..
09.06.26 Ons olijke trio gaat lekker, ze ontdekken alles wat er in de buurt van de kast mogeli..
Meld je aan voor Vogelnieuws en ontvang nieuws, inspiratie en tips over vogels. En blijf op de hoogte van beschermingsprojecten en evenementen.
Meld je aan