Noordse stern / Buiten-Beeld - Melvin Redeker

Vragen over lidmaatschappen

Via hun lidmaatschap helpen de leden van Vogelbescherming mee om vogels en hun leefgebieden te beschermen.

Wat zijn de voordelen van een lidmaatschap van Vogelbescherming Nederland?

• Je helpt mee om vogels en hun leefgebied te beschermen, in Nederland en internationaal.
  • Je ontvangt gratis 5x per jaar het mooiste vogeltijdschrift van Nederland: Vogels. Geniet van de mooie vogelfoto’s, doe inspiratie op voor wandelingen en reizen en lees over het beschermen van vogels en Vogelbescherming.
  • Kortingen op producten zoals verrekijkers, vogelvoer en nestkasten in onze winkel in Zeist en in de webshop.
  • Korting op een persoonlijk advies op maat over je tuin door een Tuinvogelconsulent bij jou in de buurt.

Wat kost het lidmaatschap van Vogelbescherming?

Hoe kan ik lid worden?

Je kunt hier heel makkelijk lid worden.

Kan ik mijn (klein)kinderen juniorlid maken?

Jazeker. Voor € 20,00 per jaar is jouw (klein)kind juniorlid van Vogelbescherming. Juniorleden ontvangen 5x per jaar het jeugdtijdschrift Vogels Junior, over beesten, buiten en beschermen.

Kan ik lid voor het leven worden?

Zeer zeker. Je betaalt eenmalig € 1.250,00 en je bent de rest van je leven lid en ontvangt ons magazine Vogels. Je regelt dit telefonisch met ons Servicecentrum 030-693 77 00.

Ik woon in het buitenland. Kan ik dan ook lid zijn?

Ook als je niet in Nederland woont kun je lid worden. Dit kan vanaf € 48,00 per jaar. Je regelt dit telefonisch met ons Servicecentrum 030-693 77 00.

Kan ik iemand anders lid maken van Vogelbescherming?

Verras familie of vrienden met een origineel cadeau. Je regelt een cadeaulidmaatschap telefonisch met ons Servicecentrum 030-693 77 00.

Lidmaatschap opzeggen

Wil je je lidmaatschap opzeggen? Bel onze ledenadministratie op 030-693 77 00 of gebruik het opzegformulier.

Ook ’n vogelvriendelijke tuin?

De Tuinvogelconsulenten van Vogelbescherming adviseren tegen een klein bedrag (leden krijgen korting) hoe je tuin vogelvriendelijk kan worden ingericht. Zelfs op het kleinste lapje is er van alles mogelijk.

Vind een tuinvogelconsulent in de buurt

Vogelgids

Wil je meer weten over de soorten uit deze vogelles of over andere vogels die in Nederland voorkomen? In de webshop van Vogelbescherming zijn veel goede boeken, voor beginners en gevorderde kijkers, verkrijgbaar. Maar je kunt ook gewoon in onze online vogelgids kijken.

naar de vogelgids