Toon alles in de buurt

Door Henriët Feikens
Tuinvogelconsulent

Henriët Feikens

Als tuin- en vogelliefhebber ontwerp ik een tuin waarin niet alleen de vogels en insecten, maar ook de bewoners graag zijn. In een plan, passend bij uw vraag, verwerk ik alle mogelijkheden om te genieten van vogels uit uw buurt die speciaal bij u langs gaan komen omdat ze in uw tuin alles kunnen vinden waar ze naar op zoek zijn. Een vogelvriendelijke tuin is vooral genieten van fluitconcerten & vogeltoneelstukjes.

Tuinvogelconsulenten geven persoonlijk advies op maat over vogelvriendelijke tuin-, balkon- en schoolpleininrichting. De Tuinvogelconsulenten komen bij u langs om de mogelijkheden te bespreken voor een vogel- en natuurvriendelijke tuin. En schrijven op basis daarvan een advies op maat met praktische tips afgestemd op wensen en mogelijkheden. De kosten voor het opstellen van het rapport bedragen 25 euro voor particulieren (leden Vogelbescherming) en 40 euro voor niet-leden van Vogelbescherming en scholen.

Donkerbroek en omgeving

Henriët Feikens:

"Het gedrag van vogels is vaak net als bij ons, kijk maar eens goed… en ontdek bijvoorbeeld dat het vrouwtje vaak bepaalt in welk huisje ze haar jongen groot gaat brengen ;). Of dat een vogel zijn eigen voorkeuren en rituelen heeft."

Aanvraag tuinadvies

Kosten voor een tuinadvies zijn € 25,- voor leden en € 40,- voor niet leden.
Vogelbescherming kan uw gegevens gebruiken om u te informeren over haar projecten en producten. Als u daar bezwaar tegen hebt, kunt u dat aangeven via info@vogelbescherming.nl.