Toon alles in de buurt

Door Maarten Nooijen
Tuinvogelconsulent

Maarten Nooijen

Ik wil mij graag inzetten voor het behoud en de bescherming van de vogelstand in ‘s Hertogenbosch en omstreken. Door het verhogen van de biodiversiteit in onze omgeving, voor onszelf, maar vooral voor de volgende generaties, hoop ik (weer) geschikte leefgebieden te kunnen creëren met meer vogels, vlinders en andere dieren.

Tuinvogelconsulenten geven persoonlijk advies op maat over vogelvriendelijke tuin-, balkon- en schoolpleininrichting. De Tuinvogelconsulenten komen bij u langs om de mogelijkheden te bespreken voor een vogel- en natuurvriendelijke tuin. En schrijven op basis daarvan een advies op maat met praktische tips afgestemd op wensen en mogelijkheden. De kosten voor het opstellen van het rapport bedragen 25 euro voor particulieren (leden Vogelbescherming) en 40 euro voor niet-leden van Vogelbescherming en scholen.

Rosmalen

Aanvraag tuinadvies

Kosten voor een tuinadvies zijn € 25,- voor leden en € 40,- voor niet leden.
Vogelbescherming kan uw gegevens gebruiken om u te informeren over haar projecten en producten. Als u daar bezwaar tegen hebt, kunt u dat aangeven via info@vogelbescherming.nl.