Toon alles in de buurt

Door Liesbeth van Weert
Tuinvogelconsulent

Liesbeth van Weert

Een tuin als groene oase waar altijd wat te beleven is. Een vogelvriendelijke tuin is automatisch een levende tuin met ruimte voor vrolijke planten, vlinders, kikkers en egels. Graag help ik u om dit te realiseren.

Tuinvogelconsulenten geven persoonlijk advies op maat over vogelvriendelijke tuin-, balkon- en schoolpleininrichting. De Tuinvogelconsulenten komen bij u langs om de mogelijkheden te bespreken voor een vogel- en natuurvriendelijke tuin. En schrijven op basis daarvan een advies op maat met praktische tips afgestemd op wensen en mogelijkheden. De kosten voor het opstellen van het rapport bedragen 25 euro voor particulieren (leden Vogelbescherming) en 40 euro voor niet-leden van Vogelbescherming en scholen.

Midden-Brabant: driehoek Den Bosch - Tilburg -Breda

Liesbeth van Weert:

"Met vogels in de tuin is er altijd wat te genieten zoals een privé-fluitconcert. Daar draag ik graag mijn steentje aan bij."

Aanvraag tuinadvies

Kosten voor een tuinadvies zijn € 25,- voor leden en € 40,- voor niet leden.
Vogelbescherming kan uw gegevens gebruiken om u te informeren over haar projecten en producten. Als u daar bezwaar tegen hebt, kunt u dat aangeven via info@vogelbescherming.nl.