Toon alles in de buurt

Door Sara Reijnders
Tuinvogelconsulent

Sara Reijnders

Misschien niet verwacht, maar steden kunnen van groot belang zijn voor de biodiversiteit. Veel planten- en diersoorten doen het namelijk goed in de stad. Maar dan moeten we deze planten en dieren wel de ruimte geven! Daar kunt u met uw tuin aan bijdragen. Ik kom graag bij u langs om te kijken hoe we van uw tuin een paradijs voor vogels en ook andere dieren kunnen maken.

Tuinvogelconsulenten geven persoonlijk advies op maat over vogelvriendelijke tuin-, balkon- en schoolpleininrichting. De Tuinvogelconsulenten komen bij u langs om de mogelijkheden te bespreken voor een vogel- en natuurvriendelijke tuin. En schrijven op basis daarvan een advies op maat met praktische tips afgestemd op wensen en mogelijkheden. De kosten voor het opstellen van het rapport bedragen 25 euro voor particulieren (leden Vogelbescherming) en 40 euro voor niet-leden van Vogelbescherming en scholen.
In het verband met de drukte in het voorjaar kan de afhandeling van uw aanvraag iets langer duren. We hopen dat u daar begrip voor heeft.

Den Haag, Voorburg, Leidschendam

Aanvraag tuinadvies

Kosten voor een tuinadvies zijn € 25,- voor leden en € 40,- voor niet leden.
Vogelbescherming kan uw gegevens gebruiken om u te informeren over haar projecten en producten. Als u daar bezwaar tegen hebt, kunt u dat aangeven via info@vogelbescherming.nl.