Daslook / Hans Peeters Toon alles in de buurt

Daslook / Hans Peeters Jolanda Ragetli

Door Jolanda Ragetli
Tuinvogelconsulent

Jolanda Ragetli

Een groene tuin vol leven is een rijk bezit! Genieten van vogels, vlinders, bijen en andere diertjes in je tuin. Lachen om een groep kwetterende huismussen of acrobatische koolmezen. Vol bewondering kijken naar een vogel die je nog niet eerder hebt gezien in je tuin. Alle groene tuinen samen maken van steden en dorpen natuurrijke én fijne plekken om te wonen. Graag help ik om ook uw tuin of balkon vogelvriendelijk te maken.

Tuinvogelconsulenten geven persoonlijk advies op maat over vogelvriendelijke tuin-, balkon- en schoolpleininrichting. De Tuinvogelconsulenten komen bij u langs om de mogelijkheden te bespreken voor een vogel- en natuurvriendelijke tuin. En schrijven op basis daarvan een advies op maat met praktische tips afgestemd op wensen en mogelijkheden. De kosten voor het opstellen van het rapport bedragen 30 euro voor particulieren (leden Vogelbescherming) en 47,50 euro voor niet-leden van Vogelbescherming en scholen.

Baarn, Eemnes, Soest

Jolanda Ragetli:

In de schemering luisteren naar een merel: klein geluk!

Heeft u een vraag over nestkasten of iets anders buiten het aanvragen van een tuinadvies? Stel dan uw vraag hier.

Aanvraag tuinadvies

Kosten voor een tuinadvies zijn € 30,- voor leden en 47,50 voor niet leden.
Kijk hier hoe Vogelbescherming omgaat met uw persoonlijke gegevens.