Akkerrand / Hans Peeters Toon alles in de buurt
Akkerrand / Hans Peeters Lotte Ouwerkerk

Door Lotte Ouwerkerk
Tuinvogelconsulent

Lotte Ouwerkerk

Vogels, insecten en andere dieren in de tuin zijn mijn passie. Daarnaast hou ik van planten. Kennis van planten en dieren is mij al van jongs af aan door mijn moeder bijgebracht en ik doe mijn best om dit over te brengen op mijn zoontje en de mensen om mij heen. Ik vind het ook leuk om zowel in eigen tuin als daarbuiten bijzondere vogels te fotograferen. Mijn liefde voor vogels, andere dieren en planten pas ik graag toe in mijn eigen tuin maar ook in die van u!

Tuinvogelconsulenten geven persoonlijk advies op maat over vogelvriendelijke tuin-, balkon- en schoolpleininrichting. De Tuinvogelconsulenten komen bij je langs om de mogelijkheden te bespreken voor een vogel- en natuurvriendelijke tuin. En schrijven op basis daarvan een advies op maat met praktische tips afgestemd op wensen en mogelijkheden. De kosten voor het opstellen van het rapport bedragen 30 euro voor particulieren (leden Vogelbescherming) en 47,50 euro voor niet-leden van Vogelbescherming en scholen.

Nieuwegein en IJsselstein

Lotte Ouwerkerk:

Met vogels in de tuin valt er het hele jaar door zoveel moois te zien en te horen!

Vraag advies aan

Ik ben tijdelijk niet beschikbaar. U kunt een andere tuinvogelconsulent uit uw omgeving benaderen, of contact opnemen met het Servicecentrum van Vogelbescherming Nederland.