Toon alles in de buurt

Chicorei / Hans Peeters

Door Liselotte Gilijamse
Tuinvogelconsulent

Liselotte Gilijamse

Wat zou het mooi zijn als uw tuin een paradijs voor vogels, insecten en zoogdieren zou zijn. Goed voor de dieren, maar ook voor u als gebruiker van de tuin. Ook uw tuin kan zo´n plek worden. Vaak zijn kleine aanpassingen al voldoende om een tuin om te toveren tot een stukje natuur waar dieren graag vertoeven en waar u kunt genieten van al het leven in uw tuin. Ik wil u daar graag bij helpen.

Tuinvogelconsulenten geven persoonlijk advies op maat over vogelvriendelijke tuin-, balkon- en schoolpleininrichting. De Tuinvogelconsulenten komen bij u langs om de mogelijkheden te bespreken voor een vogel- en natuurvriendelijke tuin. En schrijven op basis daarvan een advies op maat met praktische tips afgestemd op wensen en mogelijkheden. De kosten voor het opstellen van het rapport bedragen 25 euro voor particulieren (leden Vogelbescherming) en 40 euro voor niet-leden van Vogelbescherming en scholen.

Huizen, Almere

Liselotte Gilijamse:

Maak elke dag een rondje door je tuin en geniet van de schoonheid van de natuur. De tuin is altijd weer anders. Heerlijk ontspannen.

Heeft u een vraag over nestkasten of iets anders buiten het aanvragen van een tuinadvies? Stel dan uw vraag hier.

Aanvraag tuinadvies

Kosten voor een tuinadvies zijn € 25,- voor leden en € 40,- voor niet leden.
Kijk hier hoe Vogelbescherming omgaat met uw persoonlijke gegevens.