Toon alles in de buurt

Door Alette Berger
Tuinvogelconsulent

Alette Berger

Vogels brengen leven in de tuin. Heerlijk vind ik het om vanachter de eettafel naar alle bedrijvigheid te kijken. Als klein kindje was ik al gefascineerd door alle vogels, vlinders en andere beestjes die in de tuin zaten. Ik geniet ervan om dat nu door te geven aan onze eigen kleine kinderen. Ik help u graag om van uw tuin een plek te maken waar elk seizoen wat te beleven valt. Waar u (en uw kinderen) elke dag weer wat nieuws beleven.

Tuinvogelconsulenten geven persoonlijk advies op maat over vogelvriendelijke tuin-, balkon- en schoolpleininrichting. De Tuinvogelconsulenten komen bij u langs om de mogelijkheden te bespreken voor een vogel- en natuurvriendelijke tuin. En schrijven op basis daarvan een advies op maat met praktische tips afgestemd op wensen en mogelijkheden. De kosten voor het opstellen van het rapport bedragen 25 euro voor particulieren (leden Vogelbescherming) en 40 euro voor niet-leden van Vogelbescherming en scholen.

Bekijk op de kaart

Sliedrecht, Hardinxveld-Giessendam, Wijngaarden, Bleskensgraaf, Molenaarsgraaf, Brandwijk

Alette Berger:

Vogels, vlinders en andere insecten brengen leven in de tuin. Het is heerlijk om daar van te mogen genieten.

Heeft u een vraag over nestkasten of iets anders buiten het aanvragen van een tuinadvies? Stel dan uw vraag hier.

Aanvraag tuinadvies

Kosten voor een tuinadvies zijn € 25,- voor leden en € 40,- voor niet leden.
Kijk hier hoe Vogelbescherming omgaat met uw persoonlijke gegevens.