Toon alles in de buurt

Kleine vos / Jouke Altenburg

Door Barbara Verkerke
Tuinvogelconsulent

Barbara Verkerke

Heerlijk genieten van vogels in uw tuin? Elke dag geniet ik intens van alle bedrijvigheid van vele soorten tuinvogels die bij me in de tuin langskomen. Graag help ik u bij het creëren van uw eigen vogelparadijs. Zo draagt U ook nog bij aan natuurbehoud. Met de aanpassingen trekt u direct ook andere diersoorten aan zoals vlinders, bijen, kikkers, padden, egels enz. Ziet u het al voor U?

Tuinvogelconsulenten geven persoonlijk advies op maat over vogelvriendelijke tuin-, balkon- en schoolpleininrichting. De Tuinvogelconsulenten komen bij u langs om de mogelijkheden te bespreken voor een vogel- en natuurvriendelijke tuin. En schrijven op basis daarvan een advies op maat met praktische tips afgestemd op wensen en mogelijkheden. De kosten voor het opstellen van het rapport bedragen 25 euro voor particulieren (leden Vogelbescherming) en 40 euro voor niet-leden van Vogelbescherming en scholen.

Den Bosch

Barbara Verkerke:

Ik voel me zo vrij als een vogel in mijn tuin!

Heeft u een vraag over nestkasten of iets anders buiten het aanvragen van een tuinadvies? Stel dan uw vraag hier.

Aanvraag tuinadvies

Kosten voor een tuinadvies zijn € 25,- voor leden en € 40,- voor niet leden.
Kijk hier hoe Vogelbescherming omgaat met uw persoonlijke gegevens.