Spring naar content

Bescherm vogels via uw testament

Vogels zijn en blijven kwetsbaar. Nesten worden verstoord, de jacht maakt miljoenen slachtoffers, hun leefgebieden worden permanent bedreigd. Uw steun voor bescherming is dan ook hard nodig. Niet alleen nu, maar ook over tien, twintig of honderd jaar.
Wilt u ook dán samen met Vogelbescherming opkomen voor vogels? Benoem Vogelbescherming dan in uw testament.

Weten waaraan u nalaat?

Voor mensen die overwegen Vogelbescherming in hun testament te benoemen bieden wij de gelegenheid kennis te maken met ons werk.
Hiervoor organiseren we met enige regelmaat speciale excursies en bijeenkomsten. Ook de leden en donateurs die Vogelbescherming al in hun testament benoemd hebben, kunnen gebruik maken van deze speciale activiteiten. Als u hier gebruik van wil maken, bel of mail dan naar Jaap Hijmans, medewerker speciale giften en nalatenschappen.
Maak kennis met Vogelbescherming

Vogelbescherming is vrijgesteld
van Erfbelasting.

Jeanna Iliohan-van Wijnkoop

“Vogelbescherming heeft mijn vertrouwen”
“Mijn man was een echte vogelkenner. Ik wist niets van vogels maar dat veranderde snel. Wat leuk om een wilde eend van een kuifeend te kunnen onderscheiden! Na het overlijden van mijn man werd ik vrijwilligster bij de Weidevogelbescherming. Samen met mijn man had ik al besloten Vogelbescherming tot mijn erfgenaam te benoemen. Lees meer

Heeft u vragen?

Hebt u vragen over nalaten aan Vogelbescherming of wilt u uw overwegingen eens bespreken? Bel mij dan vrijblijvend op 030-6937729.
Jaap Hijmans